perjantai 24. elokuuta 2012


Minulla on meneillään tällainen projekti. Saa lukea, jos kiinnostaa, mutta mitään kovin järisyttäviä kirjallisuuselämyksiä tuonne tuskin tulee ilmestymään. Meta-asiaa en taida runoilublogiin kirjoittaa, niin voin sitten tässä ihmetellä mieleni ilmauksia. Teininä kirjoitin vain jäätävää angstia, sitten joskus lukiossa en varmaan kirjoittanut mitään, minkä jälkeen aloin kirjoitella muistiin valokuvausretkillä syntyneitä ajatuksia ja runonpätkiä. Jostain syystä minulla alkaa "soida päässä" lauseita, kun olen jossain tunnelmallisessa paikassa tai muuten vaan syystä tai toisesta fiiliksissä. Niitä olen sitten alkanut joskus kirjoittaa ylös ja muokata esittelykelpoiseen muotoon. Mutta teiniangstista päästyäni siirryin siis metallimusiikin voimakkaasti inspiroimiin luontokuvauksiin sun muihin eeppisyyksiin. Nyt on alkanut selvästi uusi kausi, koska kirjoitan vain elämästä yllättävän arkisesti. Ja hurjinta ehkä on, että olen päätynyt kirjoittamaan jopa suoranaisen seksuaalista materiaalia. :D Pitäisi varmaan koota vanhoista teksteistä joku kokoelma, josta näkisi hienosti, miten olen kasvanut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti